A blogról
2015. január 26. írta: Nokri

A blogról

A blog még nagyon régen indult, máshol, teljesen más körülmények között. Akkoriban "randizgattam" a mostani férjemmel, aki Svájci. Épp ezért rengeteg időt töltöttünk ott kettesben és kihasználtunk minden lehetőséget, hogy bejárjuk az országot. Én ezt szerettem volna bemutatni.

Ez volt akkor. Azóta sok dolog történt. Összeházasodtunk, majd megkezdük közös életünket Magyarországon. Igen, mert nekünk itt jó volt. Megszületett egy éve a kisfiúnk, és most új döntést hoztunk: körülbelül egy év múlva, vagyis 2015 nyarán/őszén kiköltözünk Svájcba. 

Ez egy nagy váltás - főleg nekem. Tele vagyok érzésekkel, gondolatokkal és persze feladatokkal. A költözést megelőző tennivalókról és ezekről a bizonyos érzelmekről (is) fog a továbbiakban szólni ez a blog. Próbálok minél több és érdekesebb dolgot bemutatni,amivel akarva-akaratlanul is találkozom.

Tehát irány Svájc, azon belül is Zürich!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feljegyzeseksvajcbol.blog.hu/api/trackback/id/tr126748737
süti beállítások módosítása