Újrakezdés
2015. január 26. írta: Nokri

Újrakezdés

welcome.png

Jó pár éve, amikor belefogtam ennek a blognak az (egy másik szerveren való) írásába, még nem tudtam, hogy egészen máshogy fog alakulni az életem. Akkoriban - férjemnek köszönhetően - sokat utaztam Svájcba, és nem csak Zürichben, az állandó bázisunkon töltöttem el sok időt, hanem az ország más pontjait is sokat látogattuk. Ezért gondoltam úgy, hogy amit látok, megosztom. 

Most azonban fordult velem egyet a világ. Majdnem öt év budapesti együttélés után úgy döntöttünk, megpróbáljuk Svájcban folytatni a közös életünket. Ennek leginkább  a férjem munkája az oka, de hazudnék, ha csak ennyit mondanék.Vannak lelki és persze egyéb okai is. Mivel az elmúlt időszakban sokat változott az életünk (házasság, gyerek, költözés stb), ez a lépés lehet a lezárása mindennek. Mindezzel együtt nekem az elkövetkezendő időszak kihívásokkal teli lesz: kitalálni, megszervezni és megélni az ottani életet. Hogy milyen lesz? Még nem tudom. De bármilyen is legyen, megírom itt, ezen a fórumon. Remélem, velem tartasz majd!

A Fejegyzések Svájcból blog (FSB) tehát úti kaland helyett egy odaút történéseit szeretné összefoglalni, de nem szigorúan véve. Más dolgok is történnek, itt is, ott is, amik bele kell, hogy férjenek ebbe a naplóba. Nemcsak dokumentálni szeretnék, hanem esetleg másoknak is segíteni, akik hasonló lépésen törik a fejüket, vagy akiket érdekel az ilyen téma.

Lesz szó lakáskeresésről, papírokról, letelepedésről, mosásról, parkolásról, nyelvről, ételekről, emberekről, hegyekről és még ki tudja, mi mindenről! Ugye milyen izgalmas?

És hogy ne csak sztorik legyenek, létrehoztam a FSB-nek egy Pinterest oldalt, amit itt tudtok elérni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://feljegyzeseksvajcbol.blog.hu/api/trackback/id/tr47111199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása